У Сокалі обговорили тенденції еко-освіти сучасних дітей
23 липня КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» спільно з Департаментом освіти і науки ЛОДА в рамках Еко-фестивалю провів панельну дискусію «ТЕНДЕНЦІЇ ЕКО-ОСВІТИ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ: як навчати сучасних дітей. Література екологічного спрямування». Дискусія відбувалась у Сокальській МАН.
Під час дискусії за участі головного спеціаліста відділу дошкільної, загальної середньої освіти, с соціального захисту, позашкільної та виховної роботи департаменту освіти і науки ЛОДА Юрія Савчина, начальника відділу освіти Романа Монастирського, головного спеціаліста Любові Тот та методиста методичного кабінету відділу освіти Сокальської районної державної адміністрації Ганни Зажицької, заступника директора з навчально-виховної роботи Ольги Кульчицької та завідувача методичного відділу КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» Лесі Бойко, голови комісії з питань екології Сокальсько-Жовківської єпархії Тараса Дзьоби, директора Сасівського НВК Золочівського району, керівника гуртків ЛОЦЕНТУМ Ігоря Попадюка, методиста Червоноградського еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Оксани Скороход, провідного спеціаліста з екоосвітньої роботи Яворівського національного природного парку Маріі Лазурко, начальника відділу екологічної роботи Богдани Дзвінник та фахівця з екоосвітньої роботи НПП «Північне Поділля» Мар’яни Ванник, представника громадської організації «Екологічний рух «Твоя земля» Олександри Тимошенко та педагогів загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів Сокальського району були висвітлені наступні питання:
ü Шляхи формування екологічної свідомості та екологічної культури школярів в навчальних закладах Сокальського району;
ü Розвиток науково-пізнавальної активності дітей та учнівської молоді засобами еколого-натуралістичної роботи;
ü Формування уявлень та елементарних понять про довкілля, перші кроки в екологічній освіті і вихованні найменших;
ü Форми і методи, найбільш доцільні в екологічному вихованні школярів сьогодні;
ü Науково-дослідницька та пошукова діяльність школярів;
ü Робота з формування навичок здорового способу життя;
ü Роль церкви у формуванні екологічного світогляду дітей;
ü Місце сім’ї в процесі формування екологічно доцільної поведінки дитини;
ü Роль громадських екологічних організацій у вихованні екологічної культури та ресурсозберігаючої поведінки школярів. Співпраця з навчальними закладами;
ü Практична природоохоронна робота;
ü Екоосвітня робота на природоохоронних територіях.
Ця панельна дискусія стала початком відкритого обговорення та дослідження питань екологічної освіти і виховання в навчальних закладах області та перспектив його удосконалення.