У Сокалі обговорили тенденції еко-освіти сучасних дітей

23 липня КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості  учнівської молоді» спільно з Департаментом освіти і науки ЛОДА в рамках Еко-фестивалю провів панельну дискусію «ТЕНДЕНЦІЇ ЕКО-ОСВІТИ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ: як навчати сучасних дітей. Література екологічного спрямування». Дискусія відбувалась у Сокальській МАН.

Під час дискусії за участі  головного  спеціаліста  відділу дошкільної, загальної середньої освіти, с соціального захисту, позашкільної та виховної роботи департаменту освіти і науки ЛОДА Юрія Савчина, начальника відділу освіти Романа  Монастирського, головного спеціаліста  Любові Тот та  методиста методичного кабінету відділу освіти Сокальської районної державної адміністрації  Ганни Зажицької, заступника директора з навчально-виховної роботи Ольги Кульчицької та завідувача  методичного відділу КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» Лесі Бойко,  голови  комісії з питань екології Сокальсько-Жовківської єпархії Тараса Дзьоби, директора  Сасівського НВК Золочівського району, керівника гуртків ЛОЦЕНТУМ Ігоря  Попадюка, методиста  Червоноградського еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Оксани Скороход, провідного  спеціаліста  з екоосвітньої роботи Яворівського національного природного парку Маріі Лазурко, начальника відділу екологічної роботи Богдани  Дзвінник та фахівця з екоосвітньої роботи НПП «Північне Поділля» Мар’яни Ванник, представника громадської організації «Екологічний рух «Твоя земля» Олександри Тимошенко та педагогів загальноосвітніх і позашкільних  навчальних закладів Сокальського району були висвітлені наступні питання:

ü    Шляхи формування екологічної свідомості та екологічної культури школярів в навчальних закладах Сокальського району;

ü    Розвиток науково-пізнавальної активності  дітей та учнівської молоді засобами еколого-натуралістичної роботи;

ü    Формування уявлень та елементарних понять про довкілля, перші кроки в екологічній освіті і вихованні найменших;

ü    Форми і методи, найбільш доцільні  в екологічному вихованні школярів сьогодні;

ü    Науково-дослідницька  та пошукова діяльність школярів;

ü    Робота  з  формування навичок  здорового способу життя;

ü    Роль церкви у формуванні екологічного світогляду дітей;

ü    Місце сім’ї в процесі формування екологічно доцільної поведінки дитини;

ü    Роль громадських екологічних організацій у вихованні екологічної культури та ресурсозберігаючої поведінки школярів. Співпраця   з навчальними закладами;

ü    Практична природоохоронна робота;

ü    Екоосвітня робота на природоохоронних територіях.

Ця панельна дискусія стала початком відкритого  обговорення та  дослідження питань екологічної освіти і виховання в навчальних закладах області та перспектив його удосконалення.