На допомогу педагогу-екологу

.

Перспективний педагогічний досвід

Додаток 2

Додаток 3

#

Пейзажна лірика

#

Матеріали обласного семінару”Перспективи розвитку садівництва та пасічництва в навчальних закладах області (2 березня 2016 року)

#

1. ПОСАДИМО ДЕРЕВА РАЗОМ

#

2. Обрізка плодових дерев. Що і як

#

3. Сучасні насадження плодових культур

#

4. ПОРЯДОК видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах

#

5. Тематика дослідницької роботи в саду

#

6. Система захисту яблуні

#

7. ДЕ СТАВИТИ ПАСІКУ?

#

8.Рекомендовані сорти:

Плодові дерева

Плодово ягідні культури

Сорти винограду

Сорти кизилу

#

9. Нормативно-правові документи:

Постанова 559 від 1999р

Постанова Порядок видалення дерев

.

.

Лабораторія закритого ґрунту “Теплиця-оранжерея”

Львівського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді є навчальною базою для гуртків квітникарства, зеленої архітектури, озеленення інтер’єрів, дендрології з основами озеленення.

Теплицю півторасхилого типу збудовано у 60-х роках минулого століття на терасованому схилі південноїексплікації із заглибленням цегляних стін в ґрунт. Використовується теплиця-оранжерея як культиваційне приміщення для утримання субтропічних і тропічних рослин різного географічного походження, а також проведення вигонки цибулькових рослин, живцювання багаторічних рослин та вирощування розсади однорічних рослин відкритого ґрунту.

Загальна площа теплиці становить 74,3 м², з яких на 55.4 м2 розміщено колекцію декоративно-листяних, красиво-квітучих та сукулентних рослин, яка нараховує понад 250 видів та форм. Всі рослини етикетовані, що сприяє кращому запам’ятовуванню дітьми ботанічних назв.

Із тропічних рослин оформлено навчальну експозицію “Дощовий тропічний ліс”, а із сукулентів африканського та американського походження створено навчальну експозицію “Мікроландшафт “Пустеля”.

В лабораторії закритого ґрунту створені умови для забезпечення навчально-виховного процесу, насамперед для проведення тематичних занять, експериментальних дослідів та ботанічних екскурсій. Зокрема, навчальні експозиції “Дощовий тропічний ліс” та “Мікроландшафт “Пустеля” викликають найбільше зацікавлення у школярів та вчителів під час екскурсій.

Експериментальні дослідження в умовах закритого ґрунту дають змогу юним натуралістам впродовж навчального року спостерігати закономірності індивідуального розвитку рослини, правильно і вчасно застосовувати агротехнічні заходи догляду залежно від екологічних потреб рослин (підливання та обприскування, пересадка, підживлення органічними і мінеральними добривами, знешкодження шкідників).

Екскурсійна тематика:

“Озеленення приміщень”,

“Біблійні рослини”,

“Епіфітні рослини”,

“Дощовий тропічний ліс”,

“Мікроландшафт “Пустеля”,

“Географія кімнатних рослин”.

Тематика практичних робіт:

“ Складання картотеки кімнатних та оранжерейних рослин”,

“Правила етикетування кімнатних рослин”,

“Фенологічні спостереження за ростом і розвитком рослин”,

“Догляд за квітково-декоративними рослинами (пересаджування, розмноження, полив, підживлення органічними і мінеральними добривами, знищення шкідників, боротьба з хворобами)”,

“Складання календаря підживлення кімнатних рослин”,

“Застосування рослин в інтер’єрі приміщень”,

“Складання довідника та календаря цвітіння кімнатних рослин”.

методист  Пасічник Анатолій